36+2 olduk. Sıcak bir memleketteyiz. Bu sıcakta yemek yemek o kadar işkence haline gelmeye başladı ki. Geçen haftaya kadar özenerek hazırladığım kahvaltıları bile bıraktım. Şu içsem midem bulanıyor. Yediğim tek şey yumurtalı tos ve çay. Yine ara öğün olsun diye meyve kefir falan tüketiyorum ama artık eskisi gibi sağlıklı beslenemiyorum. Bebeğim de haftasına göre zayıf. Vicdanım da hiç rahat değil ama kolumu kaldırıp yemek yapacak mecalim bile yok 😭