KumsalAdaMom24 Premsems biz ilk önce Duru istiyorduk sonra Kumsal a karar verdik yanına da Ada ismini yakıştırdık birlikte söyleyince sanki birleşik gibi de duruyor 😌
Esrahrz Premsems ben eylül düsünüyorum ama dinen de anlamı olsa daha iyi olur,o yuzden bende kararszm ya
twinsmom__ Premsems gökçe ismini çoook beğeniyorum ben🫠 İkizlerim olucak allah izin verirse Liya ve Liva
burcutoo Çok modern değil ama “Reyhan” koyacağız inşallah “Leyla” ve “Nergis” isimlerini de severim belki diğer bebelere 🥹🙈
HafizeVrr Premsems bence senin seçtiklerin arasında Gökçe güzel. Benim oğlum olacak kızım olsaydı Aden koyacaktım cennet bahçesi demek🌸
Yetilk Bizde Miray Alya 💕 koyucaz minik prensesimize inşallah hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alalım 🤲🏻🤲🏻