Akkdkxjdndbn 37 haftalık gebeyim. 38 +3 de sezeryan ameliyat olacağım ama grip oldum, ne yapabilirim çabuk iyileşmek için . Çok moralim bozuk , sesim de gitti.
ecrinim18 Akkdkxjdndbn bende seni gibi grip olmuş bende o 38+3 doğum olacak ben rezene kaynatıp içtim iyi geldi
ozgekader Akkdkxjdndbn bende akut enfeksiyon olmuştum bronşitimde vardı gittim vitamin serum falan vermişlerdi iyi geldi ama doğumuma kadar tam iyileşememiştim doğumdan sonra çok zor olmuştu benim için öksürük çok vardı ama canım çok yanıyodu öksürdükçe bana en iyi serum geldi
Cerenszn Akkdkxjdndbn artık bitki çaylarından içebilirsiniz hatta antibiyotik bile veriyorlar bebeğiniz gelişti artık sorun olmaz faranjit yada herhena bir şeye çevirmeden önleminizi alın
Babymom07 Akkdkxjdndbn Bende 35de hasta olmuştum çok fazla değildi ama limonlu su içtim 4 gün boyunca boğaz ağrın varsa sirkeyle gargara yap hemen iyileşirsin inşallah. Benim çok fazla değildi hap kullanmak istemedim o yüzden. Siz çok kötüyseniz doktora mutlaka gidin 💕