Nurcikeles Adetimden 13 gün geçti beta değerim 342 çıktı ama ben test yaptığımda çakmamıştı adet söktürücü kullanmıştım doktorum 2 gün sonra tekrar test ver çıkarsa sağlıklı gebelik dedi sizce değerim daha düşermi
Aslaninannesi_ Benim anlamadığım betanız yüksekken doktor neden tekrar test istedi bide adet söktürücü verdi ?
minkmom_25 Aslaninannesi_ değerin böyleyse adet söktürücü kullanma zaten. İki gün sonra iki katına çıkarsa değer sağlıklı gebeliktir
Aslaninannesi_ 340 lı değer zaten 3 buçuk haftalık gebelik var demek bence doktorunuzu değiştirip tekrar bakılın
Pnr_02 Hadi hayrlisi ins güzel haberler alırsın bende adet geciktirici kullanmıştım tatildeyim diye ondan dolayı hep tedirginim kont gidene kadar ins güzel şeyler olur allhim bu canı bize emanet ediyor ins güzel sonuçlar aliriz