meinbaby_ Kızlar masaya gitmem lazım 6 haftalık hamileyim . Bu haftalarda olup uzun yolculuğa çıkan var mı sorun olur mu ? Doktoruma sordum gidebilirsin dedi ama hala içim rahat etmedi 😅
MorKelebek54 meinbaby_ kac saatlik yol gidiceksin bilmiyorum ama yarim saat ara ile yuruyus yaoarsan sorun olmaz bence koridorda felan bi iki yurusen bile iyi gelir
SancarMom meinbaby_ Doktorlar zaten çok karşı gelmiyor ilk haftalardaki yolculuklara ( risk yoksa) Ben 12. Haftamda 3 günde 5 şehir gezmiştim turdu yani senide zorlamaz daha çok yeni rahat olsun için canım
sltn2686 meinbaby_ 2 saatte bir mola vermeniz ayağa kalmanız gerek ayaklarınız çok sabit durmasın , 13.haftamda sehır sehır gezdım kendi arabamızla
meinbaby_ Alisde giden var mı onuda öğrenmek istedim yolda belki zorlanmıştır diye sonuçta deneyim önemli
MorKelebek54 meinbaby_ cok da fazla degilmis gece yolculu olursa daha hizli gecer zaman e bide uyursun edersin felan ☺️ yarim saat ya da 1 saat ara ile otobusun koridorunda bi iki git gel yaoarsan sorun olmaz (ayaklarim sisebilir cunku cok hareketsiz kalirsan)
zkula Doktor bana ilk 3 ay çok atraksiyon yapmazsan iyi olur seyahatlerini biraz ertele demişti. Bebek yerleşmesi için ama herkesin aynı olmayabilir bi doktoruna danışmalısın