İyi günler arkadaşlar ben ilk bebeğimde sürekli acı ve ekşi gıdalar yerdim canım pek tatlı istemezdi şimdi ikinciye hamileyim bunda da canım sürekli acı baharat ve ekşi istiyor birinci bebeğimin cinsiyeti kızdı bu da kız olabilir mi aynı belirtiler aynı cinsiyeti verir mi ben kızım olsun istiyorum yine