Gecikmemden 1 gün sonra yani 3 ağustosta kan verdim değer 28.36 çıktı. 2 gün sonra ayın 5inde doktora gittim yine kan verdim 78.6 çıktı ve doktorum artış güzel dedi. Aile hekimine git dediği için 1 gün sonra uygundum ve aile hekimine gittim. Ayın 6sında onlar da HCG bakmışlar 159 çıkmış. 1 günde 78den 159a çıkması normal mi?