duyguluanneee Merhaba hanımlar ben kan vermiştim gebe olduğumu öğrendiğimde doktorum istemişti şimdi sonuçlar çıkmış yarin doktor randevum var ama internetten bakmak gibi bir hata yaptım bir sürü kötü şey yazıyor yarına kadar zaman geçmiyor anlayan barsa bakabilir mi [https://mutluresim.com/images/2024/08/08/zEmyOr.jpeg](https://)
dem34 duyguluanneee benim de bunları pozitif çıkmıştı kötü bir şey değilmiş ben de burada paylaşmıştım öyle dedi herkes antikorlu olduğumuzu gösteriyormuş
Yenigebe123 duyguluanneee korkmanıza gerek yok bu hastalıklara karşı bağışıklığınızın olduğunu gösteriyor. Hayırlısıyla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah 🌺