Sabah 5:30 gibi karnım ağrımaya başladı 1 saat kadar bekledim geçmedi. Sıcak suya girdim çıktım geçmedi eşimi uyandırdım. Yoğun akıntı gelmeye başladı, hastaneye geldiğimde de suyum geldi şu an 1 cm açıklık var bebek baskı yapıyor bu iyi bir şeymiş öğlene kadar bekleyeceğiz sonrasında açıklık olmazsa vajinal fitil takacaklar. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻