eliffff34 Selam kızlar Allah nasip ederse bebeğimiz şubat ayında doğacak. Yavaş yavaş alışverişe başlamak istiyorum ilk gebeliğim tecrübesizim neyden ne kadar almalıyım? Şubat ayında doğacağını düşünürsek
Kiymetcetinel eliffff34 bence uzun kollu zıbınlar çok çok iş görüyor şubat ayında benimde bebeğim 14 şubatta doğdu 1 hastane çıkışı almıştım alt pijaması boldu 8 9 a yakın vardı ama 5 tane bile yeterli oluyor genelde zıbın tarzı giydirip altına iki pijama giydiriyordum, mutlaka şapkasını takıyordum ilk zamanlar 1 aya kadar eldiven kullandım sonra hiç kullanmadım
PkosluAnne eliffff34 canım koza bebek diye bir site var herşey aşırı ucuz ordan almanı tavsiye ederim zaten ilk zamanlat çabuk büyüyor ve öyle kötü kumaşlar da değil fiyatına göre çok güzel
SancarMom eliffff34 Bizimde ekim sonu olacak ben genellikle tulum tercih ettim çok az alt üst takım vardır yenidoğan ve 0-3 aldım şimdilik . Ebebek, HM,Zara online, buralardan aldım beğendiklerimi erkek bebeklere zor bulunuyor biraz unisex falan
HafizeVrr eliffff34 benimde bebeğim inşallah Ekim sonu gelecek. Yenidoğanları ebebekten uygun fiyatlı olanlardan zıbın takımları aldım. 3-6 ay ve sonrasını HM den online alıyorum çünkü ebebekten daha kaliteli yani uzun süre giyeceklerini kaliteli seçmeye çalışıyorum. HM fiyatları makul geliyor bana. Hastane çıkışları ebebekte pahalı trendyoldan Pierre Cardin aldım hemde 500 TL gibi bir fiyata. Yani bazen markalar daha uyguna geliyor. Alışverişinizde direk yeni doğan olarak 5 takım alsanız diğerlerini bence 0-3 ay şeklinde alın az bol bile olsa kış zaten sorun olmaz evde giyer. Çabuk büyüdükleri için çok küçüklerden almayın diyor anneler. Bende takip ettiklerime göre böyle bir yol izliyorum sizede fikir olur umarım 🙏