Kızlar kusura bakmayın biraz açık konuşucam ama muayaneme daha bi buöuk hafta var o yüzden yaşayan varmı bu durumu merak ediyorum. Benim rahim ağzı kısalığım vardı sınırda dendi 23. Haftamdan beri progestan kullanıyodum 34 te bıraktım. Bu süre zarfında eşim ile beraberlik kısıtlanmıştı. Şimdi normalde döndük 35. Haftamdayım. Beraberlik de doğum için iyi bişey deniyor. Ama ben bu darlığı baya hissediyorum önceki gibi rahat olmuyo açıkcası. Doğumda zorluk yaşarmıyım merak ediyorum. Böyle bi durum yaşayan varmı?