sutlukahve Kızlar 45 gün önce sezaryen doğum yaptım. 38 günden sonra bitmişti tamemen. 3 gündür yine leke geliyor ama kırmızı-bordomsu renkte kanama tarzında çok değil. Doktora haftaya gideceğim ama gidene kadar da içim içimi yer o yüzden sormak istedim.