gokyuzumm1 Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz 2 gunde bir beta değerlerim şöyle en son dün geceki artış beni endişelendiriyor 14.3 26.6 96.6 570 800
Beril63 gokyuzumm1 benim 3000 de kese görüldü ondan sonra hiç bakmadı kese görüldü beta bakmaya daha gerek yok dedi
elif475475 gokyuzumm1 neden bu kadar beta baktırdınız ki bana iki kere baktırıp artış varsa gel dedi doktorum. Vala bana iki tüp kan bile ömür gibi gelmişti helal olsun 😧
Manolya-27 Bence iyi ben ilk öğrendiğimde 180 li bseydi sonra seninki gibi düzenli şekilde arttı 1500 üzeri olunca da kese gözüküyordu sanırım
gokyuzumm1 Manolya-27 dün gece yüzde 40 artmış o beni endişelendiriyor 2 kat veya yüzde 66 artması lazım diyorlar bilmiyorum çok korkuyorum ilk gebeligim
EceQueen gokyuzumm1 canım takip edip etmemen bir şeyi değiştirmeyecek beta değerini. Ama takip ederkenki stresin etkileyecek bebeğini. Bence takibi bırak keseyi bebeği görmeyi bekle
gokyuzumm1 EceQueen gerçekten öyle haklısınız hep stres hep insanın kafasını kurcalıyor inşallah guzel haberler alırım lütfen dua edin bana
Hlyabtr00 gokyuzumm1 ama iyi bnce ya. Sağlıksız gebelik olsa baslardaki artışta az olurdum ki seninkinin artışları çok çok iyi. Takma kafana hayırlısıyla sagliklidir
gokyuzumm1 elif475475 doktor istedi ondan ötürü az önce gittim Dış gebelik büyük ihtimalle dedi tekrar Kan verdim nolur dua edin iki kat artmış olsun değerim yoksa iğne ile dusurecekler çok zor bir durum
elif475475 gokyuzumm1 her biri tam iki kat iki kat mı artacakmış ki. Hayırlısı olsun hakkınızda benim de bir düşüğüm var sonra sağlıklı bir doğum oldu. Sağlıklı bebek tutunur derler ya hep o yüzden hakkınızda hayırlısı olsun 🌸