Kizlar zaten kiloluydum bunu belirteyim. 33 haftalik hamileyim ama midem ve gobegim arasi ayrik gibi duruyor birlesmedi yani normalde hamile gobegi yuvarlak sis olurya benimki oyle durmuyor sanki kilot lastigi oturmus gibi ayrik gibi duruyor neden acabaki ya