DENIZ_55 Arbuk5234 anladim bende öğrenince yaptim benimde çok silikti teste bende kan ver canım muane olmasan bile değerlerine baktir ihmal etme ben pazartesi verdim yarın tekrar verecem kan
fatma_eco Betus16 bende adetim den önce verdim evde test yapmıştım pozitif çıktı sonra kan veridm hemen sağlık ocağında betam 192 çıktı
Eelliiff1234 Betus16 bende hazıran 11 de olmam gerekiyordu olmadım test yaptım silik çıktı bayramdan sonra giderim dedim ama arife günü kanamam oldu acile gittik beta 44 çıktı 2 gün sonra yine gel değer çok düşük dedi 2 gün sonra 84 çıktı ama hala kanamam var doktor yine var gibi ama haftana göre artış az dedi bazen adetliykende bu değer artaniliyo dedi neyse bidaha gitmedim bayram sonrası kadın doğuma gittim Temmuz 9 da kan istedi 0.9 düşmüş dedim artık değilmişim demek yada vardı düştü sonra neyse temmuz 14 de olmam lazım olmadı herhalde geçen ayki olay yüzünden gecikti testimde yoktu üstünde durmadım hiç sonra unutmuşum 3 hafta geçmiş üstünden doktora sıra aldım gittim 6 haftalık hamileymişim kalp atışı başlamış dedi şimdi 2 aylığız haftaya gidicez doktora 😊benimde 22 aylık kızım var nasıl olucak doğunca bilmiyorum 😅
Ftmmmm Anonimanonim ben bekleyeceğim biraz daha 7. Hafta gibi giderim kese kalp atışı hepsi aynı anda inşaallah 🌺
Linaaden Bat 13 gösterıyor uygulama Dün hem erken gebelik hemde normal test yaptım ıkısınde cıft cızgıyı gordum bu sabah aıle hekımıme kan verdım yarın cıkacak sonuclar
Citirmom Linaaden sonucunuz çıktı mı? Benim daha adetime 9 gün var acaba idrarla test yapsam çıkar mı? Sizin ilişki üzerinden kaç gün geçmişken çıktı?
Melikeex Betus16 benimde bat 1 agustos ama beta degerım cok düşük ara ara kan verip yükselmesini beklıyoruz henuz bebısı goremedım umarım saglıklıdır🙇
Mira0505 Betus16 benimde adetim dün olmaliydi, ama hala bişiy yok, test yapmıyorum çünki geç döllenme olduğunu düşünüyorum, 1,2 günde geçsin test yaparım inşAllah vardır🥹🥹