Elifelfelif Bugün doğumum var bir yandan kızıma kavuşcam çok mutluyum bir yandan çok gerginim beni ne bekliyor bilmiyorum yaşamadan anlamak çok zormuş. Sezeryan olcam 39+4 olduk artık hareketlerim kısıtlanmaya başladı. Kavuşma zamanımız geldi. Ama dünden beri içimden atamadığım bir gerginlik ve stres var ameliyat konusunda dualarınızı eksik etmeyin yoldaşlar..🫶🏻🫶🏻🫶🏻🥹
Ketii Elifelfelif benim de doğumum var bugun . Aynı duygular içindeyim . Sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize inşallah 😊
littlemiddle Elifelfelif Bugün dünyada en çok seveceğiniz insanla tanışacaksınız, onu görünce her şey dinecek, duygularınız kalbinizden taşacak 💕 şimdiden size geçmiş olsun diliyorum, sağlıkla gelsin 🌷
gmzaduman Çok normal gerginlik. Sağlıkla gelsin bebişin ben daha 21.haftadayım. Çok heyecanlı, güzel, stresli karmaşık duygular🥹bebeğin yakında kucağında olacak çok güzel 🙏🙏😍