Nzlcn27 sen duanda ısrarcı ol canım 🌸 Dokotlar işte mesuliyet kabul etmediklerin hep en kötüsünden konuşurlar.
Bir arkadaşımda yarım rahimli asla çocuğunun olamayacağını söylediler ne tedaviler ilaçlar kullandılar ama o psikolojiye alıştırmışlar kendini 1,5 yıl önce kendiliğinden oğlu oldu hiçbir sıkıntı yok 2 hafta öncede bir bebeği daha olacağını öğrendik☺️ kul ısrarcı olsun Allah nasip ederse olur 🥰