E011023 ben doğum hemşiresiyim , bana fikrimi sorarsanız yapılmamasını doğru buluyorum ağrı kesiliyor(sancı) azalıyor yani, ve siz o sancı olmadığı için acı da yok tabi ıkınmak zor geliyor bebek kanalda sıkışabiliyor, bu sancının olmasının bir hikmeti var anne ağrıdan dolayı hemen dogum yapmak istiyor bence yaptırılmamalı , yine de tercih sizin