36+2 deyiz bugün böyle adet olacak gibi tatlı bir ağrı var karnımda hani adet olmadan o tatlı ağrı karnımıza girer bugün kesin adet olcam derdik ya öyle bir ağrı beni rahatsız etmiyor ama kendimi dinlersem karnım ağrıyor dersem psikolojik olarak mı nedir bilmem resmen strese giriyorum kontrolümüz 37. Haftamız da yani salı günü doğum başlangıcı böyle birşey mi ? 1. Doğumum sezaryendi bu da sezeryen olacak inşallah gün alacağız salı günü