Cennetbozkaya1 Merhaba arkadaşlar 18+3teyim dizlerimin tam üst kısımları aşırı ağrıyor sanki çok ağır iş yapmışım yada yol yürümüşüm hamlamışım gibi çok ağır bir şey de yapmıyorum neden olur acaba ?
myavocado Cennetbozkaya1 magnezyum, kalsiyum kullanıyor musunuz. 20. haftalarda bende de bacak ağrıları başlamıştı, takviye kullanmaya başlayınca azaldı ve hafifledi
Cennetbozkaya1 myavocado evet kullanıyorum ama aşırı bir ağrı var gitmeli miyim acaba hastaneye randevuma 1 hafta var
myavocado Cennetbozkaya1 ay ya gecmis olsun, randevuya da az kalmış ama bilmiyorum dayanamıyorsanız gidin yine de