Babymom07 benim hastanem sezaryene almıyor normal doğuma da sonlarda çağırırız dedi doktor. Ama biz inanılmaz girmesini istiyoruz. Eşlerin çok hassas bir bünyesi yoksa bu anı beraber yaşamak bence çok kutsal. Elini tutması, bebeği ilk beraber görmeniz… çok güzel. Ama eşin isteği de önemli tabi, kötü etkilenecekse iyi düşünmeli. Bazıları yıllarca travmatik olarak taşıyormuş bu olayı ve eşleriyle ilişkilerine yansıyormuş. Ama ayrıca, karısına ayrı bir saygı ve hayranlık duyanlar da var doğumu görnce. Erkeğe göre değişir…