Sariilayda16 Bebek mevlidini ne zaman yaptınız yada yapmayı dusunuyorsunuz?? Birde evdemi yoksa küçük bir yerdemi yapmayı planlıyorsunuz
kardelengurler7 Sariilayda16 uykusuzluktan düşünemedim bir an gezinirken karşıma çıktı gireyim dedim evde yaparım büyük ihtimal 40kı çıkarken yada çıktıktan sonra
1bebe1meow Sariilayda16 Ben 40 ı nı beklemeden okutacağım kuranını beklemenin bi ablamı yok yani ayını doldurmadan sünnet edeceğim peşine hemen bebek mevlitdi yapacağım ben öyle kalabalık da istemem de işte amaç bebek doğdu diye üstüne kuran okutmak olduğunu düşündüğüm için camiye götürüp okutmak istiyorum ama kaynanam ve annem öyle olmaz diyor bu durumda evde asla yapmam lohusa lohusa o kadar insanın kur kaldırını yapamam evimin alt sokağında kuran kursu var kuran okuma salonu da var orda yemekli bişey düşünüyorlar bakalım hayırlısı
hanlnim Sariilayda16 okunan duaları duvarların duymasını isterim evde istiyorum bende. Sanırım 40ı çıktıktan sonra yaparım bende hayırlısı henüz daha doğum olmadı 32 haftalığım ama eşim ve kayınvalidem ile öyle konuştum
Hulo2105 Sariilayda16 ben 1 hafta sonra doğum yapıcam. 3-4 aylıkken de sünnet olacak oğlum. İki mevlüdü bir yapıcaz aralık ayında falan. Hem ben topalanırım hep bebek büyür biraz. Annemde yapıcaz o terkirdağda ben istanbul. Konu komşu hep orada istanbuldaki arabalar da oraya gelecek zaten ev küçük benim anneminki düğün salonu gibi😂
Sariilayda16 1bebe1meow ay ya ne güzel düşünmüşsünüz. Bende evde hiç istemiyorum. O halimle birde evde onca kişiyle uğraş biz birde biraz kalabalığız kendi tarafım kalabalık kaynanamın kimi kimsesi yok iki üç komsusu iki görümcesi var burada tutturdu evde olsun diye
1bebe1meow Sariilayda16 Yardımcı olacaksa sonrasında toparlamak için yada kur kaldır için hay hay 😃 bana ablamdan başka kimse yardım etmez onunda bebeği var asla yük olamam e bende o modayken asla yapamam en iyisi dışarda yani sizde ikna edin bence zor yani evde 😑
1bebe1meow Sariilayda16 Hahahaha peşine kaç adam daha gezip temizleyecek peki en müsait zamanda ara sor lütfen 😂😂
Sariilayda16 1bebe1meow doğum öncesi temizliğime bile yardım etmeyen birşeye elini sürmeyen insan Mevlüt’te gelip evimi temizleyecekmiş. Bugün bile aradı napıyorsunuz diye eşim yıllık izinde olduğu için evdeyiz yatıyoruz dedim konuştu kapattı telefonu iki saat sonra kapı çaldı kayınpederimizde almış gelmiş süpriz biz geldik diyor o sıradada çamaşır katlıyordum içeride insan bi aradığında söyler haber verir belki ben o an müsait değilim belki eşimle başbaşa birşey yapmak istiyorum
Kubraalp67 Doğum kışa geleceği için bebek de bende toparlanana kadar istemiyorum kışın insanlar daha çok hastalanıyor açıkçası cesaret de edemem küçücük savunmasız bir yavruyu milletin içinde gezdirmeye. Yaza doğru büyüsün öyle yaparız diye düşünüyorum.
Tugcemutluby Bende 2 aylık olunca yapmayı planlıyorum . O kadar insanı evde asla çekemem o yüzden dışarda küçük biryer tutucam bakalım .
Beblj Bnde ewde yapicam kızlar. Tam 40inda. Ama sadece kadnlar arasi. Menümüzde neler düşünüyorsunuz yada dağıtmak için hediyelik yapicakmisiniz
Hulo2105 Beblj biz klasik et pilav sarma su böreği baklava ayran veriyoruz. Hediyelik olarak trendyolda kare kutular var ona kolonya ve badem şekeri koycam kendim alıp yapıyorum.