kubranurleo 36+2 her zamanki yalancı sancı şeklinde ama bu kez düzenli sanki 10 dkda bir gibi. Belimde filan hiç ağrı yok her şey çok normal sadece 10dkda bir kasılma var.
iremd-1798 kubranurleo ağrılarınız düzenli ise doğum ağrısıdır. Takip etmeye devam edin lütfen. 5 dakika da bir gelmeye başladığı an hastaneye gidin lütfen. Bir de yatmayın evin içinde yürüyün duş alın ve eğilerek kalkın. Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin ❤️