Merhabalar ben öğretmenim. 32. haftam 28 ağustosa denk geliyor. Yani okulun açıldığı 2 eylülde 32+5 günlük hamile oluyorum. Çalışabilir raporunu 32+0 da mı almak zorundayız? 32+2 de cuma günü alsam 5 haftalık iznimi doğum sonrasın aktarabilir miyim acaba?Yoksa bikaç günden sebep yanacak mı?😞