Pamuk enfeksiyon yüzünden 1buçuk sene önce bebeğimi kaybettim rahim açılma yapmış 18.haftada serklaj oldum ama suyum azaldığı için 20 haftada bebeğimi kaybettim şimdide 14.haftqda serklaj oldum inş kimse enfeksiyon olmasın herkes sağlıkla bebeğini kucağına alsın inş 🤲