Pilatesannesi35 Birinci hamilelik döneminden kalma varislerim vardı ikinci de iyice belirginleşti var mı önerdi olan arkadaşlar?🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
tugce_snygt42 Pilatesannesi35 doğumdan sonra sülük tedavisine başlamanı öneririm eğer coksa bi kalp damar cerrahisine gitmelisin benim doğuştan var varisleri ve düzenli olarak sülük yaptırıyorum çok şükür faydasını da görüyorum
Srfe01 Pilatesannesi35 bana varis icin kan sulandırıcı başladı doktorum 20 haftalıkken kullandım bu zamana kadar yarın doğumum var
Msydn6 Pilatesannesi35 doktor verirse kan sulandırıcı ve varis çorabı verir gebelikte başka birşey önerilmiyor
Mervesoku Pilatesannesi35 bende kan sulandırıcı iğne ve varis çorabı giyiyorum.. aylardır böyle devam ediyor daha doğumuma 4 hafta var 🥹🥹
nazel123 Kızlar nasıl gözüküyor varis benimde bacağımın arkasında ki damarlar belirgin bazıları ama gitmedim doktora
Mervesoku nazel123 bence gitmelisiniz.. benimkilerde belirgin kadın doğum doktoruma gösterince kalp ve damar cerrahisine yönlendirdi