elif_4804 Ben baya içiyordum, bağımlıydın defalarca denediğim halde bırakamıyordum. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri ağzıma bile sürmüyordum. İlk zamanlar çok canım istiyordu sakız çiğneyerek falan atlatmaya çalışıyordum çok zor oluyordu ama bebeğime bu kötülüğü yapmamak için ne kadar zorlansam da içmedim. Şimdi ise bulantılarım var ve sigaradan tiksiniyorum. Bulantıların tek sevdiğim yanı bu oldu. Canım istememesi mükemmel bir şey. Kimse yanımda, yakınımda bile içemiyor tiksindiğim için.