Kızlar doktordan geldim herhangi bi sorun yok 32 haftaligim akşam üstü karnım sertleşti bebek baskı yapiyo ağrı yapiyo şuan bile aynı ara sıra yapiyo bu nedir gitmem gerek mi bidaha acile falan canım çok aciyo gidicektik çocuklara bakcak.kisi olmadığı için gidemedik gecti falan derken ama karnım hep sert kaşıklar baskı var