İlk üç ayda bende yaşadım. Migrenim vardı. Ne yapsam geçmiyordu. Artık atağın geldiği anda acile serum taktırmaya gidiyordum. Parol damardan verebiliyorlar zaten. 4. Aydan sonra ataklarım azaldı şuan hiç ağrımıyor desem yeridir. 31+3 üm. İnşallah şeninde geçer 🍀