Arkadaşlar merhaba ; ben 26 haftalık gebeyim bacağımın üst kısımlarında hafif mor çatlaklar oluştu am göbeğimde bir çatlama yok çok şükür , göbeğim için nemlendiriciler kullanırken bacağım hiç aklıma gelip de sürmemiştim açıkçası. Şimdi bacağıma da sürüyorum ama göbeğimin çatlamasından çok korkuyorum. bu asıl çatlamalar ne zaman başlıyor bilginiz var mı ? O esnalar da daha daha çok nemlendirmek amaçlı soruyorum