kızlar nişanım geldi ama sancı henüz başlamadı ufaktan regl olacak gibi sancılar hareketlilik var belime girip çıkan kasığımda olan regl gibi ama hafif tabi doğum sancısı gibi şiddetli olmayan şeyler var sizce erken mi doğum ne zaman başlar çok heyecanlıyım inşallah pozitif bir doğum hikayesi yazmak nasip olur moral verin konuşun benimle 🙈🙈😻