atamoms Kızlar aşırı çatım ağrıyor çok zor yürümeye başladım helede oturup kalkarken çok ağrıyo yatakta dönmek zaten aşırı zor bu durumda olan var mı normal mi bu ya sakat gibi yürüyorum resmen
Fatma96 atamoms valla aynı şekildeyim ve başlarından beri doktor normal dedi yürümek ve hareket etmek resmen zulüm 😢
Babyycutee atamoms 35 ten beri böyle özellikle sabahları yataktan kalkarken resmen kırılıyor varya 37 olduk hala devam ediyor
atamoms RukiyeeeeeeAG öylemi, bende kuzenime sordum daha önce doğum yapmıştı ben hiç yaşamadım böyle bişe dedi onun bebişin hiç gelesi yoktu hiç açılmasıda olmadı acaba ondan mı🙈
Hatcsezgin atamoms oturduğum yerden kalkarken yada küçük tuvaletimi yaparken hep canım yanıyor 37+1. Kemiklerimiz ayrılıyor iyice birbirinden. Allah kurtarsın hepimizi zormuş gerçekten son haftalar. En çok yürüyüş yapılması gereken zaman ama ne enerjim var ne ağrılarım müsade ediyor.
atamoms Hatcsezgin aamiiin en hayırlı zamanda gelsin artık bu bebişler hamilelik güzel bi serüven gerçekten ama son zamanları çok zorluyor
RukiyeeeeeeAG atamoms Benim sancım olana kadar yapmamıştı doktorum Farkli oluyor genelde yapanlar da oluyor