canan3748 bizde iki isim koyacağız ben eşimin seçtiği ismi diyemiyorum o benim seçtiğim ismi herkes kendi seçtiği isim ile sesleniyor şu an… doğunca ne olacak bilmiyorum bende sizin gibi karıştırır mı acaba diyorum ama belli bir yaşa gelince hangi ismi isterse onu kullanacak zaten çok dert etmeyin sizde🙏🏻😊