Mucihe bana geldi anne yanı olmuyor büyük ama sanki çok kalitesiz gibi Tabi genede Allah razı olsun ama benim ilk kurarken elimde kaldı altındaki mekanizma kırıldı neyse benim hatamdır diyim ibbyi aradım yetkili fırmanın wp iletişim hattını verdiler neyse oradan sipariş verdim kendileri gelirse 800 küsür bişey dediler eğer parçayı biz gönderirsek siz yaparsanız fiyatı 320 dediler biz yaparız dedik geldi parçası sonra baktık aynı yerden aynı şekilde ve çok nazik kibar davranmamıza rağmen kapatmak için ipini çektigimizde takrar tak die gitti elimizde kaldı onun dışında kumaşıda çok inceydi yani biz beğenmedik keşke kullanabilseydik ama anladıkki üründe bi sıkıntı vardı yada bize öyle denk geldi artık bilmiyorum bu şekilde canım 🥹