Papatyaa-38 valla ilk torun olacak eşim tarafının derlerse biz odasını alıcaz bilmiyorum Napayım. Ablalarım doğumda beşik aldıklarına pişman olmuşlardı fazla kullanmıyor diye. İnstagramda da görüyorum anneler beşik almıyor ranza gibi bişey alıyorlar daha kullanışlı diye. Bizde de adet var beşik alınır içi takımı doldurulur bilemedim angarya kalırsa elimde üç beş ay sonra.