Kızlar 14 gün önce sezaryan oldum tuperimi bagkattim ama karnimin içi çok acıyor öteki sezaryanda hiç yaşamadım bunlari göbeğimin sol tarafına oylebir ağrı giriyorki anlatamam biber gibi yaniyor elimi o bolgeye suremiyorum yanmasından dikisimin bı tarafı enfeksiyon kaptı ne yapcam bilmiyorum varmı başına gelen kızlar şunu yapsan iyi gelir diyeceğiniz bişey