7 haftadayım idrarda lökosit 80 eritrosit 8 yassı epitel 19 çıktı. Bugün doktor sadece üromisin yazdı. Antibiyotiği hamile kalmadan önce enfeksiyon geçirdiğimde kullanmıştım o sebepten vermediğini düşündüm ama buradaki yorumları okuyunca neden vermediğini sorguladım.