Hmzm65 Kızlar yarın otuzaltı haftalık oluyorum artık çok sistim Ayağım beni taşımıyor sanki ve çok kavuşmak istiyorum .ve de ilk Doğumum normal doğum istiyorum hic korkmuyorum ama keşke biran önce doğrusam varmı benim gibi sabırsız lar
deletedmom11 Hmzm65 36 diyon daha nettinnn bacım miLLet 40 da hadi doğsun diyo daha en az iki haftan war Allah sabır wersin