Kızlar acil desteğinize ve fikrinize ihtiyacım var. Bugün kontrolden geldim 37 haftalığım. Doktorum alttan muayenemi etti. Haftada üç gün ilişkiye girmemi söyledi. Ve ilişki sonrasında duş alırken akıntımla beraber çok hafif kan şeklinde bi lekelenme oldu. Bu nişan mıdır ? Şimdi hastaneye gitmeli miyim ? Ayrıca bebeğim hala hareketli ve tekme atıyor.