Merhaba 33+1 haftalık hamileyim bebek erkek. Eşi öndeymiş ve kafası yukarda. Doğru düzgün hareket hissetmiyorum dışardan falanda belli olmuyor hiç. Normal mi acaba ya. Eşi önde olduğu için mi böyledir acaba. Bilgisi olanlar yazabilir mi. Teşekkür ederim 😔😔💖