Ben su an 37. Haftadayim . Yaklaşık olarak 30 . Haftalarda catlamaya başladığımı gördüm. Öncesinde ara ara hindistan cevizi yağı sürüyordum ama çok kilo almadım catlamayacam galiba diye düşündüm. Catlamaya başladığımı fark edince dönüşümlü Hindistan cevizi yağı, vazelin ve çatlak karşıtı krem kullandim fakat sonuç yine catladim. Kullanmasam belki daha cok catlardim bilemiyorum orasını ama çatlamasını engelleyemedim sonuç olarak . Bu arada sadece 3 kilo aldim hamilleligimde bulantilardan dolayı. Öyle cok buyumedi de göbeğim. Kısacası tamamen genetik bence