mmeltemm18 Kızlar transferimin 11 günü kan testi yaptım ve beta değerim 1300 çıktı. 2 tane 5.gün embriyosu transfer edilmişti. İkiz olma ihtimali var mı sizce? İkiz gebe olanların değeri kaçtı acaba yazabilir misiniz
Sedef21 mmeltemm18 ben 10. Gün yaptığımda 255 civarıydı ama tek di benim ki sizinki oldukça yüksek çıkmış ikimiz olma ihtimali yüksek hayırlı olsun inşallah ❤️
Emos42 mmeltemm18 hayırlı olsun canım ama kan sonucundan tek mi ikiz mi belli olmaz ultrasonda belli oluyor Allah gönlüne göre versin