Nuronzi o belli olmuyor herkesçe farklı benim sabah 7 gibi başladı öğlen 1 gibi daha arttı mesela adet sancısının böyle kötü hali olur ya o dereceydi açılmam filan hızlı ilerleyince suyumu açtılar doğuma aldılar akşama oğlum kucağımdaydı o yüzden net bişey demek olmaz belki senin sancım benden daha hızlı sıklaşacak belkide uzun olacak rabbim bi avazda kolay doğum nasip etsin