Cuma günü spinal oldum çok rahat geçti ameliyattan yarım saat sonra sıvı tüketebilirsin dediler kahve içtim hiç baş ağrım olmadı yaklaşık 3-4 saat sonra bacaklarımı oynatabiliyordum ağrım olduğunda ağrı kesiciler verildi hatta akşam 9 sabah 9 arasını hiç ağrı kesici almadan geçirdim