Cigdembiyik çok istersen dene, ben de normal doğum tarafdarıydım ama sağ olsun iki bebişim de fazlasıyla yaşatdı, töbe kızım. Ama ne yalan söyleyeyim onları riske atmamak adına bu kararı verdim, yoksa güzel ilerliyordu. Boşuna stress girmesinler diye düşündüm. 10bebek doğurmucaz ya