surmene-1967 Elosunannesi Hafsa___ Kaç kilo bebekleriniz normal doğum için iri olmuyor mu o haftalar ya
binnazd 40+0 şuan 10 dakika sonra 40+1 oluyoruz bugün kontrolümüz vardı açılma ve ağrı yok çarşambaya kadar bekleyeceğiz minik beyin gelmesini eğer gelmezse çarşamba suni sancı ile başlatmayı deneyecek doktorum. Ama ben inanıyprum oğlum kendi ağrısıyla gelmeyi başaracak inşallah 😌
Tuba_72 Biz de 40+1 olacağız bugün, 2 cm açılma ve az sancı var ama bebek daha tam inmemiş, pazartesiye kadar gelmezse suni sancı deneyecekmiş doktorumuz, kızım çok nazlı gelmiyor 😀 hepimiz için hayırlısı olsun sağlıkla alalım kucağımıza ❤️
Elosunannesi Hanimlar size bisey sorucam simdiye kdr hep ozel hastaneye gidip muayene oldum simdi doğum geldi çatti ve gidip orda 30 bin verip dogup dogmamakta kararsizim yasadigim ilde cok guzel yeni bi sehir hastanesi var odalari herseyi tertemiz diye duydum ama iste bildiginiz uzere devlette ebeler dogum yaptiriyor sizce ne yapmaliyim. Sizler devlette mi ozel de mi dogum yapicaksiniz
sandraa2 Betull6133 bnce d doğurmuşlardır şimdi 8 gün geçmiş aradan bnde bugün 40+1 oldum ama ağrı sancı yok 😂sizin var mı ağrı yada gelen bi nişan
Betull6133 sandraa2 😅 çok çok hafif adet sancısı gibi oluyor ama oda nadiren yani . Nişanda gelmedi sancı yok açıklık yok 3800 bide kilosu normali beklemeyi bıraksam mı işte sezeryana mı yönelsem bilemedim 🤦🏻♀️ sizin durumunuz nedir kaç kilo bebiş
sandraa2 Betull6133 ben 2 gün önce muane oldum açığım var mı die yok dediler dünden beri sarı makuslu bseyler geliyor Nisan gibi değilmiş galiba onun dışında kramplar oluyor bazende oturduğumda zorlanıyorum ama ağrı oluyor sancı değil 🥰kilosuna gelince en son 2.850 demişti doktor suan bilmiyorum ama 3 kilo olmuştur yada geçmiştir🫠 masallah kilosu gayet iyi sağlıkla gelsin de alalım kucağımıza bu arada sen kaç kilosun kaç kilo aldın ilk gebeliğin mi
Betull6133 sandraa2 evet ilk gebeliğim 16 kilo aldım 82 yim. En fazla 3-5 gün daha beklerim açıkçası sonrası riskli oluyor çünkü kaka yapıyorlar 40dan sonra sürekli takip edilmesi gerekiyor
sandraa2 Betull6133 anladım cnm bnce kilosu da gayet yerinde ama bebisin bizimkiler gibi sabırlı 😂 Bnmde 2. Doğumum ilk kızımda 41+1 de doğmuştu .. bnden öncekiler ve sonrakiler hepsi doğurdu bi ben kaldım sülalede 😂
Betull6133 @“Elayyy”#p33582954ok çok nazlılar kız mı sizinkide 😅 kaç kilo sizinki sezeryana yönelecek misiniz
Elayyy Betull6133 hayır erkek bizimki birde önden gidiyor en son 4 e yaklaşmıştı 39 da. Yani gelmezse bu hafta da mecbur yöneleceğim çok yoruldum artık