Manollyaaa 2021de dış gebelik yaşadım, bebeğim sol tüpüme yerleşmişti, önce iğneyle düşürülmeye çalışıldı ama düşmedi, sonra ameliyat oldum, bebeğimle beraber tüpümde alındı, aradan 1 buçuk sene geçti, geriye kalan sağ tüpümle 2 defa hamilelik yaşadım kimyasal oldu, üst üste yaşadığım için çok yıpranmıştım 1 sene ara verdim, bu saatten sonra artık beklemem tüp bebek denerim felan dedim, kafam öyle rahat ki bütün işlemlere başladık felan 😁 tüp bebek için bekleyiş süresinde hamile kalmışım, biraz kafa rahatlığı, biraz sakinlik olunca, Allahım da nasip ettikten sonra olmayacak şey yok, ben hiç hamile kalamam diye korkarken tek tüple 3 defa hamile kalmış oldum, hayalini bile kuramazken şükür 23. haftaya geldik 🥹 hiç moralini motivasyonunu bozma, ben kendimi o dönemde çok üzmüştüm, sen üzme ❤️