2 ay önce kürtaj oldum maalesef. Doktor bir sorun yok 3 ay korun sonra deneyebilirsiniz dedi. Çevremde kan pıhtılaşması yüzünden bebek kaybı yaşayanlarda var. Doktor bu konuyla alakalı bir şey söylemedi bana. Gebe kalmadan önce doktora gitsem mi bunun için? Yoksa zaten gebe kalırsam kan pıhtılaşması gibi bir sorun varsa hemen önüne geçilebilir mi bu durumun? Bana bi yol gösterin ne olur.