Tucee9 Reglim 5 gun gecikti ve ben evde idrar testi yaptim ve ikinci cizgi silik cikti. Ardindan kan vermek icin hastaneye gittim fakat sonuc negatif. Bir sekilde karismis olma ihtimali olabilir mi. Normalde adetlerim duzenlidir, napsam bilemedim
1Anneadayiiii Tucee9 karışmış mıdır hiç bilmiyorum canım bi kaç gün bekle yine kan ver bakalım hakkında hayırlısı olsun
myangelson Tucee9 karışmaz kanlar. Kan en doğru sonucu verir bazen testler yalancı pozitif verebiliyor ama geç döllenme ihtimaline karşılık biraz daha bekleyip tekrar test yapın veya kan verin
Birkatibe Tucee9 bn 3 kez yaptım negatif çıktı sonra pozitif oldu Geç döllenme olablr iki üç gün bekleyin
Aysinnn Tucee9 idrar testi yanıltabilir kan testi kesin sonuç diyorlar. Bende bazı aylar silik görüp kanda negatifi gördüm. Regl olmazsanız kan testini tekrarlayın 🌸
Tucee9 1Anneadayiiii biraz daha bekleyip eger adet olmazsam test yapayim. Farkli marka test yoktu bakamamistim dogruluguna
Tucee9 myangelson evet ilk kanda belli oluyor zaten ama negatifi gorunce şok etkisi oldu. Gecikme yasadigim icin pozitif beklemistim 😔
happymuti Tucee9 ben ilk idrarda öğrendim 2 gün sonra kan verdim 7 çıkmıştı ama idrarda 2 gün öncesinde bile bariz çizgi vardı bence idrar testleri güvenli hatta 3 kez aynı şekilde öğrendim gebeliklerimi meraklı olunca adetten 5 gün öncesinden test yapmaya başlardım 🤣
Tucee9 dogakartal test bozumtu sanirim. Su an oldugum yerde yakin eczane yok. Bulabilirsem yarin tekrarlamak istiylrum baska bir markayla yine de 😔
Aylaa123 Tucee9 kan en doğru sonucu verir evde idrarla yapılan gebelik testlerinin yanlıs çıkma ihtimali var markadan markaya değişkenlik gösteriyor
myangelson Tucee9 bu testler insanların duygularıyla oynuyor resmen. Hala gecikme olursa tekrar bir test yaparsiniz geç döllenme ihtimaline karşılık
Nazli_3009 KIZLAR BENİM DE ADET 3 gün gecikti geçen kan vermiştim 0 çıkmıştı bugün tekrar verdim 0.4 çıktı normalde benim de adetler gecikmez bu ay değerlendirmiştik geç döllenme olur mu acaba ya