Mrb hanımlar size doğum hikayemi anlatayım.
Bugün muayeneye geldim sancı yok ama bebeğin suyu baya az hatta o kadar azalmış ki bebek ölçümlerini yapmakta zorlanıyoruz dedii. Neyse yatış verip doğum haneye aldılar muayene nst falan hepsine baktılar açıklık yok sonrasında serum ile sancı verip bebeğin hareketlerini kontrol edip hani normal doğuma uygun mu diye baktılar normal yapabilirsin dediler bu defa da bebeğin kalp atışı yavaşladı sezeryana almamız lazım dediler yinede açıklıga bakalım 3_4 cm falan var dediler hazırlan sezeryana gidecez neysee baya 1 2 saate yakın gelmediler tabii 3 veya 3 buçuk gibii sancı başladı bayaaa dayanilmayacak gibi bagırdım seslendim kimse gelmedi en sonunda geldi doktor baktım gidip diğer doktorları falan çagırdı ddi çatala geç geçtim uzandım kalp atışı düzelmiş normal yapabilirsiniz hemen odayı falan ayarladı ettiler 5 dakika bile sürmedi çok şükür hemen bir iki ıkınma ile doğdu çok şükür bende bebeğim de iyiyiz şükür sabah taburcu olacagız Rabbim isteyene hayırlı evlatlar versin doğum bekleyene de hayırlı doğum versin bir avaz’da kurtarsın